۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

اردو

این هفته اردوی دو روزه به مقصد امامزاده اسماعیل و تل زیره داشتیم.

در ادامه مطلب میتونید تعدادی از عکسهای ما را ببینید.

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تقدیر

در مراسم شامگاه اعضا پایگاه مقاومت شهدای مسجد بیت ا...  که با حضور فرمانده محترم ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فسا ،سرهنگ علیرضا رحمانی برگزار گردید از اعضا حلقه تربیتی شهید علیرضا کیهانپور که در استان فارس مقام اول حلقه نوجوانان را کسب کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تجلیل

مراسم تجلیل از اعضا حلقه شهید علیرضا کیهان پور به مناسبت کسب مقام اول حلقه نوجوان استان فارس.

 


زمان : چهارشنبه شب مورخ 20 فروردین

اجتماع بزرگ بسیجیان و یاوران بیت الله

ساعت 20:15




۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود کلیپی بسیار زیبا برای شهید علی خلیلی

با عرض سلام و خسته نباشید به همسنگران عزیزم و بازدید کننده محترم .

امروز برایتان یک کلیپی زیبا و میکس شده از شهید علی خلیلی ،شهید امر به معروف و نهی از منکر ،آماده کرده ام شما هم می توانید بصورت آنلاین این کلیپ را ببینید و هم می توانید آن را دانلود کنید .

دانلود

۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

انس با قرآن

«انَّ هذَا الْقُرْآنَ یَهْدی لِلَّتی هِیَ أَقْوَمُ وَ یُبَشِّرُ الْمُؤْمِنینَ الَّذینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْراً کَبیراً»[1]

«این قرآن، به راهى که استوارترین راه هاست، هدایت مى کند و به مؤمنانى که اعمال صالح انجام مى دهند، بشارت مى دهد که براى آنها پاداش بزرگى است.»

«مزه» تا «خوشمزه»

ذائقه سازی اولین گام فرهنگ سازی است. هم چنان که غذای خوب را تا مزه نکنی، خوشمزدگی آن آشکار نمی شود. و هرگاه خوشمزگی غذا در ذائقه ها به یاد می ماند، همگان با میل و رغبت رو به سوی آن می اورند.

برای انس با قرآن نیز باید از«شنیدن» و «خواندن» آغاز کرد. مزه «شنیدن» تمایل روح و جان و افق فکر و اندیشه آدمی را به سوی «شنیده» ها می کشانند. و مزه «خواندن» نیروی درک و حافظه را با «خوانده» ها مانوس می کند. به طوری که با شروع شنیده ها و خوانده ها ادامه قبلی ها در ذهن مرور می شود. این همان مرحله اول «انس با قرآن» است.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود مداحی

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) دو فایل مداحی جهت دانلود قرار دادیم.

ما را هم دعا کنید

یا زهرا


دریافت


دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰

یا زهرا(س)

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اردوی راهیان نور

با تعدادی از بچه های گروه ما همراه کاروان راهیان نور مسجدمون رفتیم مناطق عملیاتی جنوب.جاتون خالی  خیلی اردوی معنوی و با صفایی بود.در ادامه چندتایی از عکسهامون را قرار دادیم.

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب بروید

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰