حلقه تربیتی شهید علیرضا کیهانپور در اواخر شهریور ماه 1392 با 25 نفر از متربیان مقطع سوم راهنمایی و اول متوسطه تشکیل گردید.

هدف از فعالیتهای این حلقه تربیت انسانهای مومن و متعهد و لایت مدار می باشد که بحمد الله تاکنون در این ضمینه تلاشهای چشمگیری صورت گرفته است

حلقه تربیتی شهید علیرضا کیهانپور در اواخر شهریور ماه 1392 با 25 نفر از متربیان مقطع سوم راهنمایی و اول متوسطه تشکیل گردید.

هدف از فعالیتهای این حلقه تربیت انسانهای مومن و متعهد و لایت مدار می باشد که بحمد الله تاکنون در این ضمینه تلاشهای چشمگیری صورت گرفته است.

جلسات این حلقه بصورت هفتگی(هفته ای یک جلسه) و به مدت یک ساعت برگزار میگردد.قابل ذکر است که زمان این جلسات به نحوی طرح ریزی شده است که به نماز جماعت مغرب و عشا ختم گردد.با توجه به مدت زمان اندکی که از تشکیل این حلقه می گذرد برنامه های جذاب  ویژه ای در قالب برگزاری جلسات مستمر هفتگی،برنامه های ورزشی،برنامه های اردویی و مناسبتهای مذهبی اجرا گردیده که بحمد الله مورد توجه اعضا حلقه و خانواده های آنان نیز قرار گرفته است.

در جلسات تربیتی که به صورت هفتگی برگزار می گردد نیز سعی بر این بوده است که متناسب با هر موضوع از مربی خاصی که در آن ضمینه تخصص داشته باشد استفاده گردد که عموما در این ضمینه از طلاب عزیز استفاده شده است.

همچنین برنامه چهار ماهه آخر سال این حلقه نیز با تو جه به نزدیک شدن به ایام امتحانات در حال تدوین می باشد که به زودی این برنامه به خانواده این اعضا ارائه می گردد.

تعدادی از فعالیتهای انجام گرفته توسط حلقه تربیتی شهید علیرضا کیهانپور:

1 – برگزاری جلسات تربیتی با موضوعات احکام،آداب مسجد،دوست یابی،محرم،اخلاقی و ...

2 – شرکت در اردوی یک روزه تفریحی در تاریخ 24/7/1392

3 – گرفتن یک جلسه سالن فوتبال به صورت هفتگی ویژه اعضا این حلقه

4 – زیارت قبور مطهر شهدا(حضور در گلزار شهدا و تپه شهدای گمنام)بصورت سه یا چهار نفره

5 – حضور متربیان در مراسم عزاداری دهه اول محرم(حضور در واحدهای تدارکات،سمعی و بصری،کفشداری،خادم الحسین(انتظامات) و تشریفات)

6 – حضور در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در 5 آذر

7 – رفع مشکلات درسی متربیان در صورت درخواست آنها

8 – دیدا چهره به چهره با والدین اکثریت متربیان و شرح کامل فعالیتها و اهداف برنامه ها(دیدار با والدین دیگر اعضا نیز در دستور کار می باشد.)